بزرگترین تولید کننده جعبه های بهداشتی 

سفارش و چاپ جعبه پیتزا مستطیلی

چاپ جعبه پیتزا مستطیلی

 

جعبه پیتزا مستطیلی : اولین نکته مهم هنگام انتخاب جعبه پیتزا کیفیت ، نوع چاپ و ظاهر آن است. گاهی پیش می آید که سرآشپز از قالب مستطیلی برای تنوع و زیبایی استفاده می کند تا پیتزا بپزد. پس نیاز است که جعبه آن نیز به شکل مستطیل باشد.

جعبه پیتزا مستطیلی از نظر هزینه با نوع مربعی تفاوت چندانی ندارد و سهولت استفاده از آن نیز همانند چعبه مربعی است.

 

 

خرید جعبه پیتزا مستطیلی

با پیشرفت صنعت چاپ ، برخی از فست فودها تمایل دارند از جعبه های منحصر به فرد و خاص برای ارسال پیتزا استفاده کنند. برای کسانی که به دنبال یک جعبه پیتزایی خاص هستند جعبه پیتزا مستطیلی بهترین انتخاب است.

ساختار این گونه جعبه ها به صورتی است که در نگاه اول توجه مشتری را جلب می کند.

جعبه پیتزا مستطیلی مخصوص دلیوری پیتزاهای مستطیلی است. این مدل جعبه پیتزا از مقوای ایفلوت تولید شده و از لحاظ بهداشتی مورد تایید وزارت بهداشت قرار دارد. به منظور جلوگیری از خمیر شدن نان پیتزا محل عبور و مرور هوا در جعبه تعبیه شده که آن را برای جابجایی پیتزا بسیار مناسب ساخته است. اگر در حوزه فروش انواع مدل پیتزا فعالیت دارید برای خرید جعبه پیتزا مستطیلی و کسب اطلاعات در این زمینه با ادامه مطلب همراه ما باشید.

چاپ جعبه پیتزا مستطیلی

هر نوع چاپ که بخواهید قابل پیاده سازی روی جعبه پیتزا مستطیلی است. این نوع جعبه با چند لایه بهداشتی علاوه بر نقش نگهدارنده پیتزا می تواند وسیله ای تبلیغاتی محسوب شود. در واقع با چاپ نام برند کسب و کار می توانید هوشمندانه حوزه فعالیت و نام برند خود را در سطح شهر معرفی کنید. نحوه چاپ روی جعبه پیتزا به بودجه شما نیز بستگی دارد. به عنوان مثال چاپ افست با چاپ طلاکوب شده قیمت یکسانی ندارد. اگر به دنبال قیمت چاپ جعبه پیتزا مستطیلی هستید می توانید با شماره تلفن موجود در سایت تماس بگیرید و با کارشناسان فروش صحبت کنید.

حتما بخوانید:  سفارش و چاپ جعبه پیتزا شش ضلعی

ایده پردازی در چاپ جعبه پیتزا

ایده پردازی و بکارگیری خلاقیت روی زیبایی چاپ جعبه پیتزا مستطیلی و تاثیرگذاری روی مشتریان اثرگذار است. مشتریان با مشاهده چاپ با کیفیت و جذاب نسبت به مصرف محتوای درون بسته بندی بیشتر رغبت پیدا می کنند. علاوه بر این برند شما را راحت تر در ذهن ثبت می کنند. چنانچه هیچ ایده ای برای چاپ جعبه پیتزا ندارید می توانید با طراحان تیم ما به طور رایگان صحبت کنید و مشاوره های لازم را دریافت نمایید.

قیمت جعبه پیتزا مستطیلی به خام بودن یا چاپی بودن آن و همچنین کیفیت مقوای استفاده شده و سایز جعبه بستگی دارد. بنابراین نمی توان قیمت واحد برای چنین جعبه هایی تعیین کرد. به هنگام ثبت سفارش سعی کنید پیش از هر اقدامی ابتدا سایز پیتزاهای درون مغازه را مورد بررسی قرار دهید و مطابق با همان جعبه های مناسب سفارش دهید.

از مرکزی جعبه پیتزا تهیه کنید که علاوه بر داشتن نمونه کارهای قوی مورد تایید وزارت بهداشت نیز باشد. در غیر این صورت به هیچ وجه از آنجا جعبه پیتزا خریداری نکنید. جعبه پیتزا به طور مستقیم با پیتزاهای مختلف در تماس است. بنابراین چنانچه در تولید جعبه پیتزا نکات بهداشتی رعایت نگردد، ممکن است سلامت مصرف کنندگان پیتزا را به خطر بیندازد.( بهترین چاپ جعبه پیتزا و جعبه فست فود از نظر رعایت نکات بهداشتی )

قیمت جعبه پیتزا مستطیلی

 

فهرست مطالب

جعبه شیرینی دو کیلویی

جعبه های شیرینی اندازه های مختلفی دارند و یکی از مواردی که در هنگام سفارش جعبه شیرینی باید به آن توجه کنید دانستن اندازه های

چاپ جعبه پولکی

بسته بندی محصول نقش مهمی در حفظ سلامت و کیفیت محصول دارد و همینطور برای توزیع و پخش راحت تر و فروش از بسته بندی

بورس جعبه آماده ارزان

جعبه آماده ارزان جعبه آماده ارزان : ما تا کلمه ارزان را می شنویم فکر می کنیم که با یک کار بی کیفیت روبرو هستیم

جعبه شیرینی نیم کیلویی

خرید و چاپ جعبه شیرینی نیم کیلویی مستقیم از کارخانه بهداشتی انجام بدید برای دریافت قیمت قیمت جعبه شیرینی نیم کیلویی با ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *