بزرگترین تولید کننده جعبه های بهداشتی 

سفارش و چاپ جعبه پیتزا شش ضلعی

جعبه پیتزا شش ضلعی

 

جعبه پیتزا شش ضلعی یکی از مدل های جذاب در بسته بندی پیتزا است که از لحاظ ظاهری با سایر جعبه ها متفاوت است. که همین ظاهر آن باعث جذب مشتری بیشتر خواهد شد این نوع جعبه ها دو تکه به صورت درب و کف جدا از هم تولید می شود. این نوع جعبه معمولا جهت زیبایی و شکیل بودن به سفارش مشتری تولید می شود. این نوع جعبه ها علاوه بر شش ضلعی بودن به صورت هشت ضلعی نیز تولید می شود. این جعبه ها در سایزهای 32 ، 33 ، 34 ، 35 تولید می شود از معایب این جعبه ها می توان گفت که هزینه ی بالایی دارد و هنگام جمع کردن جعبه زمان براست.

برای ساخت جعبه پیتزا شش ضلعی از مقوای کرافت ( سفید بهداشتی ) و ایفلوت استفاده می شود.

 

چاپ جعبه پیتزا شش ضلعی

جعبه پیتزا شش ضلعی به دلیل استقبال از طرف مشتریان به عنوان یکی از محصولات پرطرفدار در قست فود ها می باشد. جعبه های شش ضلعی به صورت کلاسیک (جعبه پیتزا کلاسیک) و دوتکه و با طرح اختصاصی مشتری تولید می شود.

این نوع جعبه ها مورد تایید وزارت بهداشت بوده و از هرگونه بو گرفتن و خیس شدن جلوگیری می کند و طعم و کیفیت غذا را حفظ می کند.

جعبه پیتزا شش ضلعی یکی از انواع جعبه های حمل و نگهداری پیتزاها است. این نوع جعبه یک انتخاب عالی برای هر پیتزا فروشی، کافه یا رستورانی است که علاوه بر فروش حضوری به صورت آنلاین نیز سفارش می پذیرد. با خرید جعبه پیتزا شش ضلعی خیالتان بابت سالم ماندن پیتزاها راحت خواهد بود. اگر قصد ثبت سفارش جعبه پیتزای شش ضلعی را دارید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

حتما بخوانید:  جعبه سوهان
جعبه پیتزا شش ضلعی

اهمیت چاپ جعبه پیتزا شش ضلعی

جعبه پیتزا شش ضلعی دارای کاربردهای متعدد است. از آنها برای نگهداری غذاهای مختلف مانند پیتزا، استیک، بیسکوییت، چیزکیک و یا هر غذای غیر مایع با این اندازه استفاده می شود. جعبه ها را به راحتی می توان به نقاط مختلف ارسال کرد، بدون آنکه غذا سرد شود یا از دهن بیفتد.

جعبه پیتزا شش ضلعی از لحاظ شکل ظاهر با سایر جعبه های فست فود متفاوت است. همین تفاوت شکل ظاهری، آن را از سایر جعبه ها متمایز ساخته و مشتریان بسیاری را جذب می کند. جنس مقوای استفاده شده در این جعبه ایفلوت بوده و در برابر ضربات مقاوم است. به هنگام ثبت سفارش جعبه شش ضلعی حتما از بهداشتی بودن جعبه ها مطمئن شوید، زیرا هر یک از جعبه ها به طور مستقیم با خوراکی ها در ارتباط هستند.

علاوه بر این برخی از فست فودی ها برای معرفی بیشتر کسب و کار خود تمایل به چاپ برند روی جعبه دارند. مشتریان فست فود ابتدا با جعبه های فست فودی روبرو می شوند. بنابراین اگر شما طرح جذاب و گیرایی روی جعبه چاپ کنید. مسلماً نام برند شما در بازه زمانی کوتاه تر در ذهن مشتریان باقی می ماند.

قیمت جعبه پیتزا شش ضلعی

قیمت جعبه پیتزا

قیمت جعبه پیتزا شش ضلعی بسته به سایز و کیفیت مقوای استفاده شده متغیر است. شما برای خرید راحت و مطمئن می توانید به عنوان نمونه چندین جعبه از مجموعه تهیه کنید. چنانچه جعبه پیتزای خریداری شده مورد تایید واقع شد می توانید به اندازه تعداد سفارشات ماهانه جعبه پیتزا سفارش دهید. طراحی لوگوی برند و درج شماره تلفن و آدرس فست فودی از ضروری ترین مواردی است که باید به آن توجه کنید.

حتما بخوانید:  جعبه پیتزا نیم متری

همیشه کیفیت بسته بندی محصولات روی جذب مشتری تاثیر مستقیم داشته و دارد. بنابراین تاثیر کیفیت چاپ برند کسب و کار روی جعبه های پیتزا را نادیده نگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده لیست قیمت ها می توانید وارد بخش مربوطه در سایت شوید یا با کارشناسان فروش صحبت کنید.

فهرست مطالب

جعبه سوهان

شکنندگی و حساسیت سوهان مستلزم آن است که بدنه جعبه سوهان به گونه ای طراحی شود که در برابر فشار و ضربه های احتمالی محافظت

جعبه سازی بازار تهران

جعبه سازی در تهران جعبه سازی در تهران بازار تولید جعبه مقوایی در تهران و سراسر ایران با توجه به اهمیت استفاده از بسته بندی

بورس جعبه شیرینی در تهران

با توجه به تاثیر طراحی جعبه و رنگ در جذب مخاطب، هنگام سفارش جعبه شیرینی با طراحی سفارشی به نکات زیر توجه کنید: انتخاب طرح

خرید جعبه کفش ارزان

خرید جعبه کفش ارزان   برای خرید جعبه کفش ارزان باید به این نکته توجه کرد که با توجه به خواسته ونظرمشتری شکل و طرح

سفارش جعبه بسته بندی

کارگاه سفارش جعبه بسته بندی     بعضی وقتها نیاز فوری به جعبه بسته بندی دارید فرقی نمیکنه که محصولت چی باشه ، جعبه های

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *