بزرگترین تولید کننده جعبه های بهداشتی 

سفارش جعبه بسته بندی

جعبه بسته بندی

کارگاه سفارش جعبه بسته بندی

 

 

بعضی وقتها نیاز فوری به جعبه بسته بندی دارید فرقی نمیکنه که محصولت چی باشه ، جعبه های بسته بندی آماده می تواند کار شما را راه بیندازد. این جعبه ها می تواند برای کسانی که تازه کسب و کار خود را راه انداخته اند مناسب باشد تا بدون هزینه اضافی بتوانند محصولات خودشان را به دست مشتری برسانند.

همه ی محصولات و کالاها نیاز به بسته بندی دارند جعبه های بسته بندی آماده ( بورس جعبه آماده ارزان ) می توانند در ابتدا، کار شما را راه بیندازند. یک جعبه منحصر به فرد و شیک آماده می تواند روی ذهن مشتری تاثیر بگذارد و باعث جذب مشتری بیشتری شود.

 

تولید جعبه بسته بندی

ویژگی جعبه بسته بندی

اولین ویژگی یک جعبه بسته بندی ، ظاهر آن است که در نگاه اول باعث جذب مشتری می شود و مشتری بدون اینکه به داخل آن توجه کند جذب آن می شود سپس کیفیت و استحکام آن است تا بتواند محتویات داخل خود را حفظ و نگه داری کند تا سالم و با کیفیت به دست مشتری برسد.

امروزه استفاده از جعبه بسته بندی به یکی از اصلی‌ترین مراحل در تولید و فروش لوازم و مواد غذایی تبدیل شده است و تاثیر آن به حدی بالاست که در صورت استفاده از جعبه بسته بندی با کیفیت پایین و یا استفاده از طرح‌های بی کیفیت ممکن است موجب کاهش میزان فروش گردد.

 

 

انواع جعبه بسته بندی

جعبه بسته بندی در مدل های مختلف تولید می‌گردد که با توجه به نیاز خود می‌توانید آنها را سفارش دهید.

  • جعبه‌ مقوایی تک لایه
  • جعبه مقوایی چند لایه
حتما بخوانید:  خرید انواع جعبه بهداشتی پیتزا مینی

جعبه‌های تک لایه همانطوری که از اسمشان پیداست از یک لایه مقوایی ساخته می‌شود. مثل جعبه شیرینی یا جعبه دستمال کاغذی، اما جعبه‌های چند لایه که معمولا برای مواردی که نیاز به استقامت بیشتری هست مورد استفاده قرار می‌گیرند مثل کارتن هایی که برای بسته بندی یخچال و تلویزیون استفاده می‌گردد.

  • جعبه بسته بندی درب دار مانند جعبه شیرینی، جعبه مقوایی شکلات، جعبه پیتزا، جعبه کفش و …
  • جعبه بسته بندی دسته دار مانند جعبه پودر قهوه و …
  • جعبه بسته بندی نمایشی (‌استند مقوایی) مخصوص قرار دادن محصولات مانند جعبه مقوایی ایستاده برای قرار دادن چیپس،‌ پفک و … که اغلب در فروشگاه‌های مواد غذایی مشاهده می‌کنید.

سفارش جعبه بسته بندی

ساخت جعبه بسته بندی

ساخت جعبه بسته بندی مقوایی علاوه بر حفظ سلامت کالا و مواد غذایی، نوعی تبلیغ برای فروشندگان بوده و از این طریق می‌توانند نسبت به معرفی کسب و کار خود اقدام کنند. استفاده از یک طرح خلاقانه با ظاهری کاربر پسند می‌تواند تاثیر بسزایی در افزایش فروش و جلب توجه مشتریان داشته باشد.

 

برای چاپ روی جعبه و کارتن بسته بندی عوامل متعددی را باید در نظر گرفت، مثلا جعبه پیتزا را در نظر بگیرید، مثلا سفارش ساخت جعبه بسته بندی شیرینی خامه‌ای با جعبه بسته بندی کفش متفاوت است و برای هرکدام از مقوای با جنس متفاوت استفاده می‌گردد.

مزایای استفاده از جعبه بسته بندی مقوایی

  • مناسب بسته بندی انواع محصولات
  • ایمنی بسته بندی و جلوگیری از ضربه، تکان و لرزش
  • جنبه های تبلیغاتی برای تولید کنندگان و فروشندگان
  • جعبه کارتنی با توجه به قابلیت بازیافت، تولید زباله را به حداقل می رساند.
  • وزن سبک و قابلیت حمل آسان
حتما بخوانید:  جعبه باقلوا

سفارش جعبه مقوایی-چاپ جعبه مقوایی-

قیمت جعبه مقوایی بسته بندی

چاپ پروانه متخصص چاپ جعبه شیرینی و بعنوان یکی از تولیدکنندگان برتر در زمینه فروش جعبه بسته بندی، سفارش ساخت انواع جعبه و چاپ روی جعبه بسته بندی با پیشرفته‌ترین دستگاه‌های چاپ و بهره‌مندی از تجربه و تخصص کادر مجرب و ماهر آماده دریافت سفارشات و ساخت انواع کارتن بسته بندی می‌باشد.

کارشناسان چاپ پروانه همواره عوامل متعددی مثل مقاومت در برابر نفوذ آب، مقاومت در برابر چربی، شکل ظاهری، سهولت در منتاژ بدون ایجاد پارگی، چروک و ترک خوردن، کیفیت مناسب برای چاپ روی کارتن و … را با توجه به نیاز مشتری برای اجرای سفارش بسته بندی در نظر می‌گیرند.

شما می‌توانید برای سفارش خرید جعبه آماده بسته بندی با کارشناسان ما تماس حاصل نموده و یا نسبت به سفارش آنلاین ساخت انواع جعبه اقدام نمایید.

فهرست مطالب

چاپ جعبه پولکی

بسته بندی محصول نقش مهمی در حفظ سلامت و کیفیت محصول دارد و همینطور برای توزیع و پخش راحت تر و فروش از بسته بندی

بورس جعبه آماده ارزان

جعبه آماده ارزان جعبه آماده ارزان : ما تا کلمه ارزان را می شنویم فکر می کنیم که با یک کار بی کیفیت روبرو هستیم

چاپ انواع جعبه سیب زمینی

  جعبه سیب زمینی همیشه بیشترین مصرف را در رستوران ها و فست فودی ها داشته چرا که سیب زمینی سرخ کرده پای ثابت سفارش

جعبه زولبیا بامیه

چاپ جعبه بسته بندی بخش مهم و اساسی از محصول است که وظیفه شناسایی و محافظت از محصول از تولید تا مصرف را بر عهده

خرید جعبه کفش ارزان

خرید جعبه کفش ارزان   برای خرید جعبه کفش ارزان باید به این نکته توجه کرد که با توجه به خواسته ونظرمشتری شکل و طرح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *