بزرگترین تولید کننده جعبه های بهداشتی 

تولید جعبه خرما

جعبه خرما- بسته بندی خرما

خرید جعبه خرما

 

 

تولید جعبه خرما : خرما یکی از محصولات گرمسیری کشورمان است که در بازارهای داخلی و خارجی تقاضای بالایی دارد. به دلیل اهمیت این محصول برای عرضه در داخل و یا حتی صادر کردن آن به خارج از کشور بهتر است به بسته بندی آن توجه ویژه ای داشت.

به دلیل حساس بودن این محصول و از آنجایی که باید مسافت طولانی را طی کند تا به مقصد برسد باید بسته بندی مناسبی را انتخاب نمود تا علاوه بر بهداشت ، سلامت و کیفیت آن نیز حفظ شود.

کارتن خرمای استاندارد و با کیفیت و همچنین جذابیت آن باعث جلب مشتری می شود و توجه مشتری به بسته بندی باعث افزایش فروش محصول نیز می شود. در حقیقت در نگاه اول بسته بندی جذاب باعث جذب مشتری می شود قبل از اینکه مشتری بتواند به داخل آن نگاه بیندازد.

 

تولید جعبه خرما صادراتی

 

به دلیل خاصیت و انرژی بالای خرما ، این محصول محبوبیت خاصی بین مردم دنیا دارد و با زیاد شدن صادرات آن به سرتاسر دنیا بسته بندی آن اهمیت زیادی دارد تا علاوه بر ماندگاری ، بهداشت و سلامت آن نیز حفظ شود. یک بسته بندی خوب می تواند باعث جذب مشتری بیشتری شود. جعبه خرما صادراتی باید تمام این موارد را داشته باشد تا بتواند در سرتاسر دنیا حرف اول را بزند.

 

تولید جعبه خرمای صادراتی

بسته بندی محصولات یکی از اصلی ترین عوامل موفقیت یک کسب کار محسوب می‌گردد. به نحوی که یک جعبه بسته بندی با طراحی مناسب و استفاده از رنگ‌بندی و چاپ صحیح می‌تواند تاثیر بسزایی در افزایش فروش و جلب توجه مشتریان داشته باشد.

حتما بخوانید:  خرید جعبه کفش ارزان

کشور ما بعنوان یکی از تولید کنندگان اصلی خرما در جهان است که ارقام با کیفیت این محصول را نیز تولید می‌کند. پس برای بهبود رقابت در بازار جهانی و پیشی گرفتن از رقبا، جدای کیفیت بالای محصولات باید حتما از جعبه مقوایی بسته بندی که نشان دهنده اصالت کالا، برند محصول و سایر مشخصات تولیدی شما باشد استفاده کنید.

جعبه خرما تولید شده در کشور ما به صورت دارای یک شکل ظاهری یکسان می‌باشد که همه ما با شنیدن کلمه خرما به یاد بسته بندی آن میافتیم. اما امروزه با گسترش تکنولوژی و همچنین پیشرفت صنعت طراحی، انواع مختلف جعبه های مقوایی تولید می‌گردند.

بسته بندی خرما شامل دو مرحله است، یعنی ابتدا جعبه‌های کوچک که بسته بندی خرما درون آن صورت می‌گیرد و سپس جعبه‌های مقوایی بزرگ‌تر که چندین بسته خرما را در خود جای می‌دهند.

تولید جعبه خرما

بسته بندی خرما

برای سفارش تولید جعبه خرما باید مسائل گوناگونی را در نظر گرفت که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

  • انتخاب طرح: طرحی که برای چاپ کردن روی درب جعبه مد نظر دارید را انتخاب کنید. برای مشاوره در خصوص انتخاب طراحی چاپ جعبه خرما می‌توانید با کارشناسان بخش طراحی و فروش در تماس باشید.
  • انتخاب لوگو و برند: حتما برای معرفی محصول تولیدی خود از یک برند یا لوگو استفاده کنید. این کار در حقیقت نوعی روش بسیار کارامد برای تبلیغ محصول و برند شما است.
  • جنس جعبه مقوایی خرما:  ساخت جعبه خرما نسبت به سایر جعبه های بسته بندی کمی متفاوت تر است. با توجه به اینکه این محصول عمدتا صادراتی بوده و یا اینکه در اغلب مناطق کشور یافت نمی‌شود، برای نگهداری بهتر و جلوگیری از ایجاد خرابی باید از جعبه های مقوایی مخصوص ( سفارش جعبه مقوایی ) استفاده کرد.
حتما بخوانید:  بهترین چاپ جعبه پیتزا و جعبه فست فود از نظر رعایت نکات بهداشتی

جعبه بسته بندی خرما دارای طرح‌های مختلفی است که بسته به نیاز و میزان سرمایه می‌توانید هرکدام از آنها را سفارش دهید. یکی از اصلی‌ترین مزایای خرید جعبه مقوایی از چاپ پروانه، قیمت پایین محصولات تولید شده می‌باشد.

به دلیل بهره‌مندی از دستگاه‌های پیشرفته صنعتی با امکان تولید انواع جعبه مقوایی در ابعاد و طرح‌های مختلف در تیراژ بالا، قیمت تمام شده نسبت به سایر تولید کنندگان به مراتب پایین‌تر بوده و خرید جعبه خرمای ارزان قیمت موجب کاهش هزینه‌های شما می‌گردد.

از طرفی ما به شما اطمینان می‌دهیم که قیمت پایین محصولات هیچ تاثیری بر روی کیفیت نخواهد داشت و همواره با پرداخت کمترین هزینه جعبه بسته بندی با بهترین کیفیت را تحویل مشتری خواهیم داد.

خرید جعبه خرما ارزان

کارگاه چاپ پروانه بعنوان یکی از طراحان برتر جعبه سازی تهران و کشور با سالها تجربه در زمینه فروش انواع کارتن خرما، سفارش جعبه خرمای ارزان قیمت، چاپ انواع کارتن خرما،‌ جعبه شیرینی و … با پیشرفته‌ترین دستگاه‌های چاپ و بهره‌مندی از تجربه و تخصص کادر مجرب و ماهر آماده دریافت سفارشات و ساخت انواع کارتن بسته بندی می‌باشد.

جعبه خرما

کارشناسان چاپ پروانه همواره عوامل متعددی مثل مقاومت در برابر نفوذ آب، مقاومت در برابر چربی، شکل ظاهری، سهولت در منتاژ بدون ایجاد پارگی، چروک و ترک خوردن، کیفیت مناسب برای چاپ روی کارتن و … را با توجه به نیاز مشتری در ساخت یک جعبه در نظر می‌گیرند.

شما می‌توانید برای سفارش ساخت جعبه مقوایی خرما و دریافت لیست قیمت جعبه بسته بندی خرما با کارشناسان ما تماس حاصل نموده و یا نسبت به سفارش آنلاین خرید جعبه مقوایی اقدام نمایید.

حتما بخوانید:  جعبه شیرینی طلقی

قیمت جعبه خرما

قیمت جعبه خرما به عوامل زیادی همچون تعداد جعبه سفارش داده شده، جنس مقوای انتخاب شده، انجام چاپ جعبه خرما و … بستگی دارد.

فهرست مطالب

سفارش عمده ظرف سالاد سزار

ظرف سالاد سزار: ظروف یکبار مصرف این روزها در سرتاسر دنیا طرفداران زیادی دارند به گونه ای که تولید کنندگان این ظروف همیشه سعی داشتند

جعبه شیرینی نیم کیلویی

خرید و چاپ جعبه شیرینی نیم کیلویی مستقیم از کارخانه بهداشتی انجام بدید برای دریافت قیمت قیمت جعبه شیرینی نیم کیلویی با ما تماس بگیرید

جعبه باقلوا

  جعبه باقلوا : شیرینی باقلوا یکی از شیرینی های پرطرفدار و محبوب است که در هر کشور به یک سبک متفاوت تولید می شود

جعبه آجیل

چاپ جعبه خشکبار و آجیل یکی از خدمات صنعت چاپ به تمامی تولیدکنندگان و عرضه کنندگان این محصولات در بازار می باشد. با توجه به

چاپ جعبه پولکی

بسته بندی محصول نقش مهمی در حفظ سلامت و کیفیت محصول دارد و همینطور برای توزیع و پخش راحت تر و فروش از بسته بندی

جعبه خرمایی

جعبه خرما همواره یکی از مهم ترین اقلام در مقوله نگهداری، فروش و صادرات خرما بوده است، نسبت به امروز کشاورزان و صادرکنندگان فعال در

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *