بزرگترین تولید کننده جعبه های بهداشتی 

جعبه راحت الحلقوم

جعبه راحت الحلقوم

جعبه راحت الحلقوم : هدف سایت چاپ پروانه ارائه جعبه های شیرینی مقرون به صرفه و با کیفیت برای مشاغل کوچک و بزرگ می باشد. اگر به دنبال فروش عمده انواع جعبه شیرینی با طرح های جدید هستید با ما همراه باشید.

نکات مهم هنگام خرید جعبه راحت الحلقوم

در ادامه به مواردی اشاره می کنیم که در صورت عدم توجه، سلامت و کیفیت شیرینی های شما به خطر می افتد و باعث نا رضایتی مشتریان شما خواهد شد.

 این عوامل عبارتند از:

کیفیت و استحکام

سازگار با محیط زیست

طراحی جذاب و مدرن (روی محصولات اختصاصی )

مقاوم در ورود حشرات و رطوبت

اندازه مناسب (از ورود هوا جلوگیری می کند و به محصول فشار نمی آورد)

روکش مقوایی استاندارد و بهداشتی

کف جعبه شیرینی از مواد اولیه مناسب در یک فرآیند بهداشتی ساخته شده باشد

کارگاه تولید جعبه شیرینی و جعبه راحت انتخاب یک جعبه خوب می تواند معرف برند شما باشد. ظاهر و طرح ، جنس و نوع مقوا ، رنگ و مشخصاتی که روی جعبه چاپ می شود کمک کننده برای معرفی و شناخت برند شما است و با توجه به نوع محصول و چگونگی حمل آن ، بودجه ، خاص و سفارشی بودن جعبه ، جعبه ها به خواست شما تولید می شوند. جعبه راحت الحقوم بسته به نوع آن طراحی و چاپ می شوند که باید به این نکته توجه کنید که نوع و جنسی که برای جعبه انتخاب می کنید علاوه بر بهداشتی بودن مانع آسیب رسیدن به محتویات داخل آن شود.

 

چاپ وتولید جعبه راحت الحلقوم

چاپ وتولید جعبه راحت الحلقوم

چاپ جعبه شیرینی با بهترین کیفیت و قیمت در طرح های مختلف و طرح های سفارشی با به کار بردن از متریال تایید شده از وزارت بهداشت صورت میگیرد.همین طور جعبه پیتزا کلاسیک سفارش دهید.

حتما بخوانید:  سفارش و چاپ جعبه پیتزا شش ضلعی

راحت الحقوم یا لوکوم یکی از شیرینی های سنتی است. که به شکل های مختلف در بازار موجود است. جعبه راحت الحقوم باید کاملا بهداشتی و نوع جنس آن از مقوای پشت طوسی و یا ایندربرد باشد. جعبه های سفارشی برای بسته بندی این شیرینی در وزن های ۴۰۰ گرمی با ارتفاع ۳ سفارش داده میشود. حداقل تیراژ برای جعبه سفارشی با برند خود شیرینی سرا باید ۵۰۰۰ هزار تا باشد. شما میتوانید قسمتی از درب جعبه خود را طلق دار استفاده کنید تا تازگی شیرینی را بیشتر به مصرف کننده القا کنید.

برای خرید جعبه شیرینی یک کیلویی میتوانید بر روی آن کلیک کنید.

یکی از شیرینی های سنتی و پرطرفدار، راحت الحلقوم می باشد که می توانید آن را به صورت بسته ای و یا فله ای از سایت ما خریداری کنید. این شیرینی را می توانید در تمامی فصول سال استفاده کنید.برای اطلاعات بیشتر برای جعبه فست فود با مشاوران ما در ارتباط باشید

چاپ جعبه شیرینی با بهترین کیفیت و قیمت در طرح های مختلف و طرح های سفارشی با به کار بردن از متریال تایید شده از وزارت بهداشت صورت میگیرد.

راحت الحلقوم در کشورهای مختلف نام های متفاوتی دارد و بصورت ژله ای، مغز دار ، رولی و پرچمی تهیه میشود . برخی معتقدند این شیرینی ریشه عربی دارد که توسط فردی ترک از مکه به ترکیه آورده شده است . این شیرینی از ژل نشاسته و قند تهیه میشود و با دارچین، لیمو وگلاب طعم دار میشود.

فهرست مطالب

جعبه شیرینی نیم کیلویی

خرید و چاپ جعبه شیرینی نیم کیلویی مستقیم از کارخانه بهداشتی انجام بدید برای دریافت قیمت قیمت جعبه شیرینی نیم کیلویی با ما تماس بگیرید

جعبه شیرینی یک کیلویی

خرید جعبه شیرینی یک کیلویی مستقیم از کارخانه بهداشتی تجربه کنید. مقوای جعبه شیرینی یک کیلویی از نوع ایندربرد بهداشتی است و همچنین دارای سیب

سفارش جعبه بسته بندی

کارگاه سفارش جعبه بسته بندی     بعضی وقتها نیاز فوری به جعبه بسته بندی دارید فرقی نمیکنه که محصولت چی باشه ، جعبه های

جعبه پیتزا کلاسیک

      جعبه پیتزا کلاسیک : در اولین برخورد مشتری با برند شما ، بسته بندی محصولات شما است چرا که طراحی ، چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *