بزرگترین تولید کننده جعبه های بهداشتی 

سفارش جعبه مقوایی

سفارش جعبه مقوایی-چاپ جعبه مقوایی-

سفارش آنلاین جعبه مقوایی

سفارش آنلاین جعبه مقوایی : ساخت جعبه مقوایی با توجه به استقامت مناسب، انعطاف پذیری، وزن کم، صرفه اقتصادی استفاده از تولیدات کاغذی و … بسیار مورد توجه تولید کنندگان و فروشگاه‌ها است. تقریبا تمام مشاغل و کسب‌وکارها نسبت به سفارش ساخت خرید جعبه مقوایی جعبه‌های مقوایی و چاپ اطلاعات برند خود روی کارتن اقدام می‌کنند.

حتما برای شما هم پیش آمده که مثلا کفش خریده باشید و از جعبه آن برای قرار دادن وسایل شخصی و یا بسته بندی لوازم منزل استفاده کنید. امروزه با گسترش صنایع بسته بندی و با توجه به استقبال مردم از محصولات بسته‌بندی شده، انواع جعبه های مقوایی در طرح،‌ رنگ و ابعاد گوناگون در بازار موجود است.

سفارش جعبه مقوایی-چاپ جعبه مقوایی-

سفارش تولید جعبه مقوایی با توجه به نیاز مشتری صورت می‌گیرد. جعبه های هدیه مقوایی ساده سفید، آبی، زرد، سبز، خاکستری، طلایی، بنفش، مشکی و … بسته به نوع جعبه مقوایی که می خواهید و آنچه که باید روی جعبه چاپ کنید. جعبه مقوایی مخصوص حمل و نقل لوازم در سایز بسیار بزرگ، بزرگ، بلند، متوسط، کوچک و مینی نیز بسته به نیاز مشتریان تولید می‌گردند.

کارتن های مقوایی را می‌توان به طور کلی به دو دسته تقسیم کرد:

  • تک لایه
  • چند لایه

جعبه‌های تک لایه همانطوری که از اسمشان پیداست از یک لایه مقوایی ساخته می‌شود. مثل جعبه شیرینی یا جعبه دستمال کاغذی، اما جعبه‌های چند لایه که معمولا برای مواردی که نیاز به استقامت بیشتری هست مورد استفاده قرار می‌گیرند مثل کارتن هایی که برای بسته بندی یخچال و تلویزیون استفاده می‌گردد.

حتما بخوانید:  جعبه زولبیا بامیه

چاپ جعبه مقوایی

چاپ جعبه مقوایی علاوه بر حفظ سلامت کالا و مواد غذایی، نوعی تبلیغ برای فروشندگان بوده و از این طریق می‌توانند نسبت به معرفی کسب و کار خود اقدام کنند.

تصور کنید برای مهمانی شب مقداری شیرینی خریده‌اید و اعضای خانواده از طعم لذیذ و کیفیت بالای آن بسیار خرسند هستند. حال یکی از مهمانان می‌خواهد بداند نام آن فروشگاه چه بوده و از کجا خریداری کرده‌اید؟ با یک نگاه به چاپ جبعه مقوایی شیرینی می‌توانید اطلاعات کامل فروشگاه مانند: تلفن، آدرس، نام برند و … را مشاهده کنید.

سفارش جعبه مقوایی-چاپ جعبه مقوایی-

انواع جعبه های مقوایی

  • کارتن مقوایی درب دار مانند جعبه شیرینی، جعبه مقوایی شکلات، جعبه پیتزا، جعبه کفش و …
  • کارتن مقوایی دسته دار مانند جعبه پودر قهوه و …
  • جعبه های نمایش مقوایی (‌استند مقوایی) مخصوص قرار دادن محصولات مانند جعبه مقوایی ایستاده برای قرار دادن چیپس،‌ پفک و … که اغلب در فروشگاه‌های مواد غذایی مشاهده می‌کنید.

مزایای استفاده از جعبه بسته بندی مقوایی

  • مناسب بسته بندی انواع محصولات
  • ایمنی بسته بندی و جلوگیری از ضربه، تکان و لرزش
  • جنبه های تبلیغاتی برای تولید کنندگان و فروشندگان
  • جعبه کارتنی با توجه به قابلیت بازیافت، تولید زباله را به حداقل می رساند.
  • وزن سبک و قابلیت حمل آسان

قیمت جعبه مقوایی

 چاپ پروانه در انواع جعبه فست فود و بهداشتی بعنوان یکی از تولیدکنندگان برتر با سالها تجربه در زمینه فروش انواع جعبه مقوایی، سفارش جعبه فانتزی و چاپ روی جعبه با پیشرفته‌ترین دستگاه‌های چاپ و بهره‌مندی از تجربه و تخصص کادر مجرب و ماهر آماده دریافت سفارشات و ساخت انواع کارتن بسته بندی می‌باشد.

حتما بخوانید:  جعبه شیرینی نخودچی

برای چاپ روی جعبه و کارتن مقوایی عوامل متعددی را باید در نظر گرفت، مثلا جعبه پیتزا را در نظر بگیرید، هنگامی که پیتزای داغ تازه از تنور در آمده و داخل جعبه قرار می‌گیرد ممکن است حرارت زیاد و بخار تولید شده از آن موجب بهم خوردن فرم آن گردد. یا اینکه در مسیر حمل تا مقصد در یک روز بارانی با ریختن چند قطره شکل جعبه بهم بخورد و یا چاپ روی جعبه مقوایی از بین برود.

به همین دلیل کارشناسان چاپ پروانه همواره عوامل متعددی مثل مقاومت در برابر نفوذ آب، مقاومت در برابر چربی، شکل ظاهری، سهولت در منتاژ بدون ایجاد پارگی، چروک و ترک خوردن، کیفیت مناسب برای چاپ روی کارتن و … را با توجه به نیاز مشتری در ساخت یک جعبه در نظر می‌گیرند.

شما می‌توانید برای سفارش ساخت جعبه مقوایی با کارشناسان ما تماس حاصل نموده و یا نسبت به سفارش آنلاین خرید جعبه مقوایی اقدام نمایید.

فهرست مطالب

چاپ جعبه پیتزا

چاپ جعبه پیتزا : جعبه پیتزا یکی از پرکاربردترین انواع بسته بندی فست فود برای حمل و نقل و تحویل پیتزا به منزل شما می

جعبه زولبیا بامیه

چاپ جعبه بسته بندی بخش مهم و اساسی از محصول است که وظیفه شناسایی و محافظت از محصول از تولید تا مصرف را بر عهده

لیست قیمت جعبه پیتزا

اگر در حوزه فروش پیتزا و انواع غذاهای فست فودی فعالیت دارید، برای اطلاع از لیست قیمت جعبه پیتزا این مطلب را تا انتها مطالعه

چاپ جعبه پولکی

بسته بندی محصول نقش مهمی در حفظ سلامت و کیفیت محصول دارد و همینطور برای توزیع و پخش راحت تر و فروش از بسته بندی

بورس جعبه شیرینی در تهران

با توجه به تاثیر طراحی جعبه و رنگ در جذب مخاطب، هنگام سفارش جعبه شیرینی با طراحی سفارشی به نکات زیر توجه کنید: انتخاب طرح

جعبه شیرینی متالایز

چاپ متالایزر یکی از بهترین و خاص ترین روش ها در زمینه چاپ است. این سبک از بسته بندی برای اقلام شیک و با ارزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *