بزرگترین تولید کننده جعبه های بهداشتی 

جعبه شیرینی یک و نیم کیلویی

خرید جعبه شیرینی یک و نیم کیلویی

چاپ جعبه شیرینی یک و نیم کیلویی

جعبه شیرینی یک و نیم کیلویی : در گذشته معمولا شیرینی ها را در ظروف پلاستیکی با یک سلفون روی آن و یا پاکت می چیدند و به مشتری تحویل می دادند که ممکن بود با این نوع بسته بندی هنگام حمل و نقل با هر اتفاقی شیرینی ها صدمه ببینند. اما امروزه برای محافظت از شیرینی ها و حمل راحت از جعبه های مقوایی برای تحویل شیرینی استفاده می شود.

بسته بندی و جعبه شیرینی زیبا و چشمگیر یک امر مهم برای بالا بردن آمار فروش و جذب مشتری بیشتر به حساب می آید. مشتری های زیادی جذب ظاهر یک بسته بندی می شوند حتی اگر نیاز ضروری و اولیه برای مردم نباشد. پس یک طراحی خوب برای محصولات شما می تواند جذب مشتری چند برابری داشته باشد. بنابراین به بسته بندی جعبه شیرینی های خود اهمیت دهید و آن را جدی بگیرید تا شیرینی های شما در سبد خرید مشتری های شما جایگاه دائمی داشته باشند.

یک بسته بندی جذاب می تواند با مشتری سخن بگوید و آن را وادار به خرید کند حتی اگر نیاز نداشته باشد. برای اینکه مشتری بتواند شیرینی ها را در مقدار دلخواه تهیه کند جعبه های شیرینی را می توان در ابعاد مختلف تهیه کرد که جعبه شیرینی یک و نیم کیلویی یکی از این اندازه ها به حساب می آید.

خرید جعبه شیرینی یک و نیم کیلویی

جعبه شیرینی یک و نیم کیلویی برای تهیه جعبه شیرینی می توان به دوصورت اختصاصی و آماده آن را سفارش داد. جعبه شیرینی یک و نیم کیلویی آماده می تواند برای کسانی که برند خاصی ندارند و فقط می خواهند شیرینی ها را در یک بسته بندی امن و راحت به مشتری تحویل دهند، مناسب است.

حتما بخوانید:  خرید انواع جعبه بهداشتی پیتزا مینی

چاپ جعبه شیرینی یکی از پرکابردترین انواع چاپ جعبه های بسته بندی بوده و از اهمیت بسیار بسزایی برخوردار است. در بازاری که فروشندگان و تولید کنندگان زیادی فعالیت می‌کنند، یکی از بهترین و به‌صرفه‌ترین راه‌های تبلیغاتی استفاده از چاپ جعبه شیرینی است.

 

جعبه شیرینی یک و نیم کیلویی

جدای از کیفیت محصولی که در فروشگاه‌تان ارائه می‌دهید، چاپ جعبه شرینی نیز یکی از عوامل تاثیر گذار در تجربه بهتر و ایجاد احساس آرامش خاطر در ذهن مشتری شما است. چاپ جعبه شیرینی و خرید جعبه مقوایی در طرح و رنگهای متنوعی صورت می‌گیرد. جعبه‌های شیرینی که در همه فروشگاه‌ها موجود هستند، چاپ جعبه کیک، چاپ جعبه مقوایی شکلات از جمله انواع جعبه مقوایی هستند.

همچنین چاپ جعبه شیرینی در اندازه و ابعاد مختلف مانند جعبه شیرینی یک و نیم کیلویی، جعبه مقوایی یک کیلویی، جعبه شیرینی دو کیلویی انجام می‌شود. از چاپ جعبه شیرینی می توان برای افزایش جذابیت محصول و جلب توجه بسیاری از مشتریان استفاده کرد.

فروش جعبه شیرینی با توجه به نیاز مشتری و طرح‌ مورد نظر صورت می‌گیرد. مثلا برای سفارش چاپ جعبه مقوایی شیرینی از طرح‌های چاپ روکش طلاکوب مقوایی، چاپ نوشته برجسته روی جعبه شیرینی،‌ چاپ نوشته ساده و … استفاده می‌شود.

قیمت جعبه شیرینی یک و نیم کیلویی

جنس جعبه شیرینی یک و نیم کیلویی

تولید جعبه شیرینی توسط انواع مختلف مقوا صورت می‌گیرد. جنس درب جعبه با جنس بدنه اصلی آن متفاوت بوده و معمولا دارای ضخامت کمتری نسبت به آن است.

قسمت زیرین جعبه شیرینی معمولا از جنس مقوای متالیز و صدفی بوده که این مقواها نیز مدل های متفاوتی هستند و قسمت روی جعبه شیرینی از جنس مقوای ایندربرد تولید می‌گردد.

حتما بخوانید:  جعبه کیک

خرید جعبه شیرینی یک و نیم کیلویی

ساخت جعبه شیرینی در ابعاد مختلف صورت می‌گیرد و معمولا در قنادی‌ها و فروشگاه‌ها جعبه مقوایی با سایزهای مختلف با ظرفیت‌های گوناگون موجود است. سایز انواع جعبه شیرینی به صورت زیر است:

  1. جعبه شیرینی نیم کیلویی با ابعاد حدود 20×15 سانتی‌متر
  2. جعبه شیرینی یک کیلویی با ابعاد حدود ۲۷×۲۲ و ۲۳×۲۳ سانتی‌متر
  3. جعبه شیرینی یک و نیم کیلویی با ابعاد حدود 33×23 سانتی‌متر
  4. جعبه شیرینی دوکیلویی با ابعاد حدود ۲۷×۳۷ سانتی‌متر

سفارش چاپ جعبه شیرینی یک و نیم کیلویی

برای سفارش چاپ جعبه شیرینی و چاپ جعبه قنادی باید نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • مواردی که قصد دارید برای چاپ روی جعبه شیرینی ارائه کنید.(‌لوگو، آدرس، تلفن و …)
  • انتخاب یک طرح و لوگوی مناسب برای فروشگاه
  • انتخاب رنگ و طرح

توصیه می‌کنیم در هنگام سفارش چاپ جعبه مقوایی، از شلوغ کردن آن بپرهیزید و یک طرح ساده با ظاهری شیک را انتخاب کنید. قرار دادن لوگو، آدرس، تلفن و نام فروشگاه بهترین موارد برای اجرای چاپ روی جعبه مقوایی است.

قیمت جعبه شیرینی یک و نیم کیلویی

موسسه چاپ پروانه بعنوان یکی از تولیدکنندگان برتر با سالها تجربه در زمینه فروش جعبه شیرینی یک و نیم کیلویی و جبعه شیرینی یک و دو کیلویی ، سفارش جعبه فانتزی و چاپ روی جعبه با پیشرفته‌ترین دستگاه‌های چاپ و بهره‌مندی از تجربه و تخصص کادر مجرب و ماهر آماده دریافت سفارش فروش جعبه شیرینی و انواع جعبه مقوایی می‌باشد.

به همین دلیل کارشناسان چاپ پروانه همواره عوامل متعددی مثل مقاومت در برابر نفوذ آب، مقاومت در برابر چربی، شکل ظاهری، سهولت در مونتاژ بدون ایجاد پارگی، چروک و ترک خوردن، کیفیت مناسب برای چاپ روی کارتن و … را با توجه به نیاز مشتری در چاپ جعبه مقوایی در نظر می‌گیرند.

حتما بخوانید:  چاپ انواع جعبه سیب زمینی

سفارش چاپ جعبه شیرینی یک و نیم کیلویی

شما می‌توانید برای سفارش خرید جعبه شیرینی و دریافت قیمت چاپ جعبه مقوایی با کارشناسان ما تماس حاصل نموده و یا نسبت به سفارش آنلاین خرید جعبه مقوایی اقدام نمایید.

جعبه مقوایی تولید شده توسط چاپ پروانه به دلیل استفاده از دستگاه‌های صنعتی پیشرفته و تمام اتوماتیک به نسبت سایر تولید کنندگان، دارای قیمت بسیار مناسبی است. همچنین استفاده از تکنولوژی روز دنیا در چاپ جعبه مقوایی موجب شده تا بهترین محصول با کیفیت بالا و رعایت کلیه استانداردها به صورت کاملا بهداشتی در دسترس شما قرار گیرد.

فهرست مطالب

چاپ جعبه پیتزا

چاپ جعبه پیتزا : جعبه پیتزا یکی از پرکاربردترین انواع بسته بندی فست فود برای حمل و نقل و تحویل پیتزا به منزل شما می

خرید جعبه کفش ارزان

خرید جعبه کفش ارزان   برای خرید جعبه کفش ارزان باید به این نکته توجه کرد که با توجه به خواسته ونظرمشتری شکل و طرح

جعبه آجیل

چاپ جعبه خشکبار و آجیل یکی از خدمات صنعت چاپ به تمامی تولیدکنندگان و عرضه کنندگان این محصولات در بازار می باشد. با توجه به

بورس جعبه شیرینی در تهران

با توجه به تاثیر طراحی جعبه و رنگ در جذب مخاطب، هنگام سفارش جعبه شیرینی با طراحی سفارشی به نکات زیر توجه کنید: انتخاب طرح

جعبه پیتزا خانواده

  جعبه پیتزا خانواده از مقوای ایفلوت سه لایه بهداشتی و محکم تولید شده است مقوای آن دارای سه لایه کاغذ کرافت 80 گرمی بوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *