بزرگترین تولید کننده جعبه های بهداشتی 

خرید انواع جعبه بهداشتی پیتزا مینی

جعبه پیتزا مینی

 

جعبه پیتزا مینی : از روزی که فست فود ها و رستوران ها تصمیم گرفتند تا به جای منتظر ماندن برای مشتری ، غذا را به محل کار یا خانه او بفرستند ، ایده تولید جعبه پیتزا شکل گرفت. و یک تحول بزرگ در زمینه حمل غذا بود.

این جعبه ها علاوه بر بهداشتی بودن ، امکان بازیافت نیز دارند. جنس زیری این جعبه ها به دلیل تحمل وزن پیتزا از مقوای فلوت بهداشتی تهیه شده و درب آن از مقوای دوبلکس بهداشتی است.

 

چاپ اختصاصی روی جعبه پیتزا مینی

پیتزای مینی از پرطرفدار ترین انواع پیتزاها است. یک پیتزای خوشمزه برای جلب مشتری بیشتر نیاز به جعبه زیبا دارد می توانید برای تبلیغ کار خود طرح دلخواه خود را روی جعبه پیتزا مینی پیاده سازی کنید. با چاپ آرم و لوگوی اختصاصی خود روی جعبه ها می توانید در ذهن و خاطر مشتریان خود ماندگاری بیشتری داشته باشید.

تمام فست فودها به انواع سایز جعبه پیتزا نیاز دارند. جعبه پیتزا مینی در واقع کوچکترین جعبه پیتزایی است که معمولاً در سایز 20 طراحی و تولید می شود. برخی از فست فودی ها تمایل به خرید جعبه پیتزا خام دارند اما برخی دیگر با چاپ جعبه پیتزا مینی به نوعی کسب و کار خود را به دیگران معرفی می کنند. جعبه پیتزا جعبه ای برای حمل راحت و نگهدارنده پیتزا است. بنابراین رستوران داران برای ارسال پیتزا به نقاط مختلف شهر به جعبه های کوچک تا بزرگ مثل جعبه پیتزا خانواده متناسب با سایز پیتزاهای خود نیاز دارند.

سفارش جعبه پیتزا مینی

جنس جعبه پیتزا اهمیت بسیاری داشته و رعایت نکات بهداشتی در تولید آن نیز بسیار با اهمیت است. تولید کننده جعبه های پیتزا مینی معمولاً از مقوای ایفلوت استفاده می کند چرا که دارای تاییدیه وزارت بهداشت بوده و دارای مقاومت لازم است. سه لایه بودن جعبه پیتزا آن را در برابر ضربات مقاوم ساخته و از بو گرفتگی جلوگیری می کند.

حتما بخوانید:  جعبه شیرینی اختصاصی

هدف اصلی فست فودها از بسته بندی صحیح و استاندارد غذاهای فست فودی، جلوگیری از نرم شدن و خراب شدن غذای درون جعبه می باشد. اگر حوزه فعالیت شما در زمینه فروش انواع پیتزا است، بهتر است تمام سایزهای کوچک، متوسط و بزرگ جعبه پیتزا را به صورت عمده از تولید کننده تهیه کنید تا قیمت نهایی هر یک از جعبه ها ارزان تر تمام شود.

قیمت جعبه پیتزا مینی

اهمیت چاپ جعبه پیتزا

کیفیت چاپ جعبه پیتزا مینی روی جذب مشتری تاثیر مستقیم دارد. مشتری با دیدن طراحی روی جعبه، دید اولیه نسبت به محتوای درون جعبه پیدا می کند. بنابراین با طراحی درست و جذاب می توانید مشتریان بیشتری را به سوی کسب و کار سوق دهید و فروش پیتزاها را به مرور زمان بالا ببرید.

 قیمت جعبه پیتزا مینی بر اساس خام یا چاپی بودن و همچنین سایز دقیق آن متغیر است. اگر به دنبال لیست قیمت انواع جعبه پیتزا هستید می توانید با شماره تلفن موجود در سایت تماس بگیرید و از مشاوره های رایگان شرکت بهره مند شوید. اگر به دنبال تهیه جعبه پیتزا مینی چاپ شده هستید، حتماً نام برند خود را با طراحی منحصر به فرد روی جعبه درج کنید.

علاوه بر این، درج اطلاعاتی اعم از شماره تلفن و آدرس روی جعبه پیتزا اهمیت بسیاری دارد. شما در واقع با چاپ چنین اطلاعاتی کسب و کار خود را به اهالی شهر خود معرفی خواهید کرد. برای اطمینان از کیفیت چاپ می توانید ابتدا نمونه کارهای شرکت را مورد بررسی قرار دهید.

حتما بخوانید:  جعبه پیتزا خانواده
فهرست مطالب

لیست قیمت جعبه پیتزا

  لیست قیمت جعبه پیتزا براساس مدل و شکل ، اندازه و تیراژهای متفاوت تعیین می شود. در چاپ پروانه جعبه پیتزا های بهداشتی در

چاپ انواع جعبه سیب زمینی

  جعبه سیب زمینی همیشه بیشترین مصرف را در رستوران ها و فست فودی ها داشته چرا که سیب زمینی سرخ کرده پای ثابت سفارش

جعبه سازی بازار تهران

جعبه سازی در تهران جعبه سازی در تهران بازار تولید جعبه مقوایی در تهران و سراسر ایران با توجه به اهمیت استفاده از بسته بندی

جعبه پشمک

چاپ بسته بندی جزء ضروری و لازمه ی یک محصول است که وظیفه شناسایی و نگهداری محصول از تولید تا مصرف را بر عهده دارد.

جعبه رنگینک

هدف ما ارائه جعبه های مناسب رنگینک برای مشاغل کوچک و خانگی با قیمت مناسب و با کیفیت می باشد. اگر مایل به فروش عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *