بزرگترین تولید کننده جعبه های بهداشتی 

خرید جعبه کفش ارزان

خرید جعبه کفش - قیمت جعبه کفش خام

خرید جعبه کفش ارزان

 

برای خرید جعبه کفش ارزان باید به این نکته توجه کرد که با توجه به خواسته ونظرمشتری شکل و طرح ، جعبه را طراحی نمود. از جعبه کفش به عنوان یک بسته بندی جذاب برای انواع کفش مردانه ، زنانه و بچگانه استفاده می شود که در انواع فلکسویی ، لمینتی و دایکاتی تولید می شود.

 

ساخت جعبه کفش ارزان

برای تولید جعبه کفش یکسری مراحل باید انجام شود. برای کسانی که یک برند معروف و سرشناس دارند و همچنین صادرات دارند می توانند جعبه های خود را به صورت سفارشی تولید کنند. با در نظر گرفتن ابعاد ، رنگ و طرح جعبه می توان جعبه کفش مورد نظرخود را سفارش داد.

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم جعبه های کفش براساس نیاز مشتری در انواع فلکسویی ، دایکاتی و لمینتی تولید می شوند که براساس نیاز خود می توانید یکی از این نوع جعبه ها را انتخاب کنید. اکثر جعبه هایی که در بازار وجود دارند از نوع فلکسویی هستند که از آنها فقط برای جابجایی و حمل و نقل استفاده می شود و جنبه ی تبلیغاتی ندارند.

برای برای صادرات و یا کفش هایی از جنس چرم اندازه جعبه کفش اهمیت ویژه ای دارد که حتما باید اندازه خود کفش باشد. پس باید در طراحی و تولید آن حساسیت بیشتری به خرج داد تا یک جعبه کفش با کیفیت داشت.

 

خرید جعبه کفش ارزان

خرید جعبه کفش ارزان : جعبه کفش یکی از انواع مختلف جعبه های مقوایی است که در ابعاد گوناگون و انواع طرح و رنگ ها تولید می‌گردد و وظیفه آن محافظت از کفش است. به همین دلیل جعبه کفش دارای استقامت بیشتری نسبت به جعبه های معمولی است.

حتما بخوانید:  جعبه راحت الحلقوم

اغلب تولید کنندگان برای نشان برای جلب توجه مشتریان، سفارش جعبه کفش لوکس با طرح‌های شیک و جذاب را دارند. جعبه کفش در انواع مختلفی مانند جعبه کفش زنانه، جعبه کفش مردانه، جعبه کفش بچگانه، جعبه کفش ورزشی، جعبه کفش لوکس تولید می‌گردد.

جعبه کفش به دو صورت جعبه کفش خام و کارتن کفش طرح دار تولید می‌گردد. خرید جعبه کفش ارزان اغلب برندهای معتبر در زمینه تولید کفش،‌از انواع جعبه کفش لوکس، جعبه کفش طرح‌دار و چاپ جعبه کفش با آرم و لوگوی مخصوص خود استفاده می‌کنند. تا از این طریق اطلاعاتی از شرکت تولید کننده کفش و آدرس و نشانی آن داشته باشد.

جعبه کفش خام و طلقی نیز توسط برخی تولید کنندگان محلی و یا کارگاه‌های تولید کفش استفاده می‌شود. البته کارتن های خام مخصوص کفش نیز قابلیت چاپ را دارند.

خرید جعبه کفش - قیمت جعبه کفش خام

مزایای استفاده از جعبه کفش

نفوذ آب و رطوبت بزرگترین عواملی هستند موجب رشد قارچ و باکتری در کفش شده و بعداً باعث ایجاد بوی بد پا و ایجاد خارش در پاهای ما می‌شوند. توصیه می‌کنیم برای جلوگیری از بروز این مشکلات و برای ماندگاری طولانی‌تر در کفش‌‌های خود را در جعبه کفش قرار دهید. 

تولیدی جعبه کفش همچنین قرار دادن کفش داخل جعبه با توجه به دور بودن از تابش مستقیم نور خورشید و گردوخاک باعث می‌شود تا طول عمر آن نیز بیشتر شود. از طرفی در هنگام استفاده از کفش دیگر نیاز به تمیز کردن آن نیست.

سفارش چاپ جعبه کفش

برای سفارش چاپ جعبه کفش باید نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • مواردی که قصد دارید برای چاپ روی جعبه کفش ارائه کنید.(‌لوگو، آدرس، تلفن و …)
  • انتخاب یک طرح و لوگوی مناسب برای کارگاه، کارخانه و فروشگاه
  • انتخاب رنگ و طرح
حتما بخوانید:  جعبه باقلوا

جعبه کفش‌های تولیدی این مجموعه به دو شکل جعبه کفش درب دار و جعبه کفش لولایی تولید می‌شود. همچنین برای چاپ جعبه کفش می‌توانید انتخاب کنید که چاپ در قسمت بالای جعبه کفش، اطراف جعبه و قسمت زیرین جعبه صورت گیرد.

همچنین می‌توانید جعبه کفش سفارشی را با طراح‌های مدرن و شیک شامل جعبه های پنجره‌ای که قسمت بالایی آن کمی باز است و یا جعبه کفش به همراه روبان و … را نیز ثبت نمایید.

قیمت جعبه کفش

موسسه چاپ پروانه بعنوان یکی از تولیدکنندگان برتر با سالها تجربه در زمینه تولید جعبه کفش، چاپ روی جعبه کفش و تولدی ابعاد گوناگون جعبه کفش خام با پیشرفته‌ترین دستگاه‌های چاپ و بهره‌مندی از تجربه و تخصص کادر مجرب و ماهر آماده دریافت سفارش انواع جعبه مقوایی می‌باشد.

کارشناسان چاپ پروانه همواره عوامل متعددی مثل مقاومت در برابر نفوذ آب، مقاومت در برابر چربی، شکل ظاهری، سهولت در مونتاژ بدون ایجاد پارگی، چروک و ترک خوردن، کیفیت مناسب برای چاپ روی کارتن و … را با توجه به نیاز مشتری در چاپ جعبه کفش و انواع جعبه مقوایی در نظر می‌گیرند.

تولیدی جعبه کفش شما می‌توانید برای سفارش جعبه کفش و دریافت قیمت چاپ جعبه مقوایی با کارشناسان ما تماس حاصل نموده و یا نسبت به سفارش آنلاین خرید جعبه کفش خام اقدام نمایید.

جعبه کفش ارزان- چاپ جعبه کفش

تولیدی جعبه کفش

تولیدی جعبه کفش کارتن کفش تولید شده توسط چاپ پروانه به دلیل استفاده از دستگاه‌های صنعتی پیشرفته و تمام اتوماتیک به نسبت سایر تولید کنندگان، دارای قیمت بسیار مناسبی است. همچنین استفاده از تکنولوژی روز دنیا در چاپ جعبه مقوایی موجب شده تا بهترین محصول با کیفیت بالا و رعایت کلیه استانداردها به صورت کاملا بهداشتی در دسترس شما قرار گیرد.

حتما بخوانید:  جعبه شیرینی طلقی

حفظ محیط زیست در تولید جعبه کفش

جعبه های مقوایی ( سفارش جعبه مقوایی ) تولیدی جعبه کفش  تولید شده توسط چاپ پروانه کاملا از مواد تجزیه پذیر تولید می‌گردند و با خرید کارتن کفش تولید شده توسط این شرکت کمک شایانی به حفظ محیط زیست و جلوگیری از نابودی درختان می‌کنید.

فهرست مطالب

خرید جعبه کفش ارزان

خرید جعبه کفش ارزان   برای خرید جعبه کفش ارزان باید به این نکته توجه کرد که با توجه به خواسته ونظرمشتری شکل و طرح

جعبه پیتزا خانواده

  جعبه پیتزا خانواده از مقوای ایفلوت سه لایه بهداشتی و محکم تولید شده است مقوای آن دارای سه لایه کاغذ کرافت 80 گرمی بوده

جعبه راحت الحلقوم

جعبه راحت الحلقوم : هدف سایت چاپ پروانه ارائه جعبه های شیرینی مقرون به صرفه و با کیفیت برای مشاغل کوچک و بزرگ می باشد.

جعبه آجیل

چاپ جعبه خشکبار و آجیل یکی از خدمات صنعت چاپ به تمامی تولیدکنندگان و عرضه کنندگان این محصولات در بازار می باشد. با توجه به

جعبه کیک

جعبه های کیک بخشی جدایی ناپذیر از فرآیند ساخت و تحویل انواع کیک در شیرینی فروشی های صنعتی و کارگاه های خانگی می باشد. برای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *