بزرگترین تولید کننده جعبه های بهداشتی 

بورس جعبه آماده ارزان

قمیت جعبه آماده ارزان

جعبه آماده ارزان

جعبه آماده ارزان : ما تا کلمه ارزان را می شنویم فکر می کنیم که با یک کار بی کیفیت روبرو هستیم ولی باید بگوییم که جعبه آماده ارزان آمده است تا به همه بگوید هر ارزانی ، دلیل بی کیفیتی نیست. گاهی به این دلیل است که خود تولید کننده محصولات خودش را می فروشد معمولا بین قیمت تولید شدع در کارخانه و قیمت بازار اختلاف زیادی وجود دارد که این اختلاف قیمت به دلیل وجود واسطه ها می باشد.

اما وقتی تولید کننده فروشگاه آنلاین را برای ارائه محصولات خودش دایر می کند این واسطه ها خود به خود از بین می روند ومحصولات با قیمت واقعی که همان قیمت کارخانه است به دست مصرف کننده می رسد.

جعبه آماده ارزان

جنس جعبه آماده ارزان

مثل همه ی جعبه های آماده دیگر از مقوای سخت و با کیفیت تهیه شده و فقط به این علت که پیشاپیش کاربری آن مشخص نیست به آن جعبه آماده می گویند. بدنه ی آنها طوری محکم است که بتواند هر کالایی را حمل کند. این جعبه ها برای کسانی که تولید انبوه دارند یک گزینه بسیار عالی می باشد.

 

 

چرا جعبه آماده ارزان است ؟

 

چرا جعبه آماده ارزان است ؟

 

به علت اینکه این نوع جعبه ها سفارشی نیستند قیمت آن نیز ارزان تر از جعبه های سفارشی در می آیند. معمولا در جعبه های سفارشی طرح ، جنس ، ابعاد ، در نظر گرفته می شود که همین امر باعث افزایش قیمت جعبه می شود اما وقتی جعبه ای سفارشی نباشد این عوامل حذف می شوند و قیمت نهایی ارزان تر می شود.

حتما بخوانید:  جعبه سازی بازار تهران

با بسته بندی حرفه‌ای و متناسب می‌توانید برند خود را تقویت کنید. یکی از عوامل تاثیر گذار در افزایش فروش و جلب توجه مشتریان نسبت به محصول شما، استفاده از جعبه بسته بندی مناسب با طرح‌های چشم‌نواز و مشتری‌پسند است.

جعبه های مقوایی در انواع مدل‌ها و با طرح‌های گوناگون توسط تولید کنندگان داخلی ساخته شده و به بازار عرضه می‌گردد. اما علاوه بر کیفیت ساخت جعبه مقوایی، یکی از مهمترین مسائل برای همه تولید کنندگان و فروشندگان خرید جعبه ارزان قیمت است.

جعبه مقوایی تولید شده در مرکز چاپ پروانه، علاوه بر قیمت پایین‌تر نسبت به بازار، دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و همچنین شما می‌توانید نسبت به سفارش جعبه ارزان قیمت خام و یا جعبه آماده ارزان با طرح و رنگ‌های مختلف اقدام نمایید. تا از این طریق علاوه بر استفاده از مزایای فراوان جعبه مقوایی و سفارش جعبه مقوایی، با کمترین هزینه نسبت به تبلیغ برند خود نیز اقدام نمایید.

 

مزایای استفاده از جعبه آماده ارزان

  • جعبه های ارزان برای بسته بندی انواع محصولات
  • استفاده از جعبه مقوایی ارزان برای جلوگیری از وارد آمدن صدمه، ضربه، تکان و لرزش مناسب است.
  • جعبه های ارزان قیمت یکی از روش‌های متداول برای تبلیغ برند است.
  • جعبه کارتنی ارزان قیمت از مواد بازیافتی تولید می‌شود.
  • کارتن ارزان قیمت به راحتی قابل حمل و جابجایی است

جعبه آماده ارزان

نکاتی که هنگام سفارش چاپ جعبه مقوایی باید به آن توجه داشت:

برای سفارش چاپ جعبه مقوایی ارزان قیمت و انواع کارتن بسته بندی باید به نکات زیر توجه داشته باشید.

  1. در ابتدا کاربری کارتن‌هایی که سفارش می‌دهید را تعیین کنید.
  2. یک طرح مناسب بعنوان لوگو و برند خود انتخاب کنید.
  3. متنی که قصد چاپ روی جعبه دارید را انتخاب کنید. ( نام فروشگاه، تلفن، آدرس و …)
  4. برای سفارش چاپ جعبه ارزان می‌توانید از جملات کوتاه بعنوان شعار کاری خود استفاده کنید.
  5. برای خرید جعبه ارزان قیمت می‌توانید از مقوای با جنس معمولی و نازک‌تر استفاده کنید.
حتما بخوانید:  بورس جعبه شیرینی در تهران

خرید جعبه مقوایی ارزان

چاپ پروانه یکی از موسسات فعال در زمینه تولید جعبه مقوایی ارزان قیمت با بهترین کیفیت با استفاده از ماشن‌آلات صنعتی بسیار پیشرفته و همچنین بهره‌مندی از توان طراحان خوش ذوق داخلی می‌باشد.

کارشناسان چاپ پروانه همواره عوامل متعددی مثل مقاومت در برابر نفوذ آب، مقاومت در برابر چربی، شکل ظاهری، سهولت در منتاژ بدون ایجاد پارگی، چروک و ترک خوردن، کیفیت مناسب برای چاپ روی کارتن و … را با توجه به نیاز مشتری برای اجرای سفارش بسته بندی در نظر می‌گیرند.

شما می‌توانید برای سفارش خرید جعبه آماده بسته بندی با کارشناسان ما تماس حاصل نموده و یا نسبت به سفارش آنلاین ساخت انواع جعبه اقدام نمایید. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که قیمت پایین جعبه‌های تولید شده به هیچ وجه موجب کاهش کیفیت آن نخواهد شد و همواره از بهترین مواد اولیه برای ساخت جعبه مقوایی استفاده می‌گردد. همچنین افزایش تیراژ چاپ و سفارش عمده جعبه مقوایی موجب کاهش هزینه‌های تمام شده می‌گردد.

فهرست مطالب

جعبه شیرینی یک کیلویی

خرید جعبه شیرینی یک کیلویی مستقیم از کارخانه بهداشتی تجربه کنید. مقوای جعبه شیرینی یک کیلویی از نوع ایندربرد بهداشتی است و همچنین دارای سیب

تولید جعبه خرما

خرید جعبه خرما     تولید جعبه خرما : خرما یکی از محصولات گرمسیری کشورمان است که در بازارهای داخلی و خارجی تقاضای بالایی دارد.

جعبه کاک

جعبه کاک : مقواهای بهداشتی برای تولید جعبه های مورد استفاده در قنادی ها، اغذیه فروشی ها، رستوران ها مورد استفاده برای حمل یا سرو

جعبه پیتزا در اصفهان

اصفهان هستی؟ جعبه پیتزا بهداشتی با قیمت بازار تهران میخوای ؟ با تماس بگیر بهترین قیمت تولید جعبه پیتزا در اصفهان به شما میدیم. چاپ

جعبه باقلوا

  جعبه باقلوا : شیرینی باقلوا یکی از شیرینی های پرطرفدار و محبوب است که در هر کشور به یک سبک متفاوت تولید می شود

جعبه سازی بازار تهران

جعبه سازی در تهران جعبه سازی در تهران بازار تولید جعبه مقوایی در تهران و سراسر ایران با توجه به اهمیت استفاده از بسته بندی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *