بزرگترین تولید کننده جعبه های بهداشتی 

مرکز فروش جعبه مقوایی در تهران

خرید جعبه مقوایی - قیمت جعبه مقوایی تهران

خرید جعبه مقوایی

خرید انواع جعبه مقوایی از مرکز فروش جعبه مقوایی در تهران  سه پیام مهم و بنیادی را منتقل می کند اول ، مشخص شدن محتوای داخل بسته ، دوم کیفیت و کمیت و سوم حمایت کننده یا تولید کننده کالا چه کسی است. این پیام ها حداقل نکاتی که مخاطب باید از طراحی بسته بندی درک کند را انتقال می دهد. درمرکز فروش جعبه مقوایی در تهران  کیفیت حرف اول را می زند.

  • بورس فروش جعبه مقوایی
  • قیمت و خرید مستقیم جعبه مقوایی
  • بهترین کیفیت تولید جعبه مقوایی
  • فروش مستقیم برای صادرات

طراحی جعبه مقوایی باید طوری باشد که هویت واقعی کالا و محصول را برای خریدار آشکار کند. با اینکه یکی از وظایف بسته بندی کالا ، پوشاندن و محافظت کالای درون جعبه است اما باید طوری باشد که محتوای درون بسته برای کسی که آن را میخرد یا می بیند آشکار و مشخص باشد تا مخاطب ترغیب به خرید شود. پس باید به این نکته توجه کرد که ضروری ترین و با اهمیت ترین وظایف یک بسته بندی نشان دادن درون بسته است.

 

مرکز فروش جعبه مقوایی در تهران

 

بورس فروش جعبه مقوایی

بورس فروش جعبه مقوایی : اگر شما صاحب کسب و کار هستید و به دنبال یک بسته بندی با کیفیت و ارزان هستید چاپ پروانه به شما کمک می کند تا با توجه به بودجه و نیاز خود تصمیم بگیرید و یکی از جعبه های مقوایی آماده را داشته باشید. انواع جعبه مقوایی آماده وجود دارد که بسته به نیاز خود می توانید یکی یا چند تا از آنها را انتخاب کنید.

حتما بخوانید:  جعبه کاک

فروش و خرید جعبه مقوایی در تهران به صورت عمده در انواع مختلف در کشور ما تولید می‌گردد. بازار خرید جعبه مقوایی در تهران و در سراسر ایران به صورت یک مارکت فعال و گسترده وجود دارد. یکی از بهترین راه‌ها برای معرفی برند و تولیدات، استفاده از جعبه های مقوایی و چاپ جعبه مقوایی است.

شما می‌توانید با انتخاب انواع مدل‌های جعبه مقوایی با توجه به نوع مصرف و کارکرد هر کدام از آنها و درج اطلاعات فروشگاه و یا برند خودتان،‌ علاوه بر حفظ محتویات داخل کارتن، به نوعی برند خود را نیز به همه معرفی کنید.

سفارش جعبه مقوایی-چاپ جعبه مقوایی-

چاپ پروانه بعنوان مرکز چاپ جعبه مقوایی در تهران و سایر شهرستان‌ها نسبت به تولید انواع کارتن‌ها با ابعاد مختلف و برای مصارف گوناگون شامل جعبه مقوایی شیرینی، جعبه کفش، جعبه پیتزا، جعبه شکلات و … با توجه به نیاز مشتری در طرح و رنگهای خواسته شده اقدام می‌کند.

کارتن های مقوایی در مرکز تولید جعبه مقوایی تهران به دو صورت تولید می‌گردد:

  • جعبه‌های مقوایی تک لایه
  • جعبه مقوایی چند لایه

جعبه‌های تک لایه همانطوری که از اسمشان پیداست از یک لایه مقوایی ساخته می‌شود. مثل جعبه شیرینی یا جعبه دستمال کاغذی، اما جعبه‌های چند لایه که معمولا برای مواردی که نیاز به استقامت بیشتری هست مورد استفاده قرار می‌گیرند مثل کارتن هایی که برای بسته بندی یخچال و تلویزیون استفاده می‌گردد.

قیمت جعبه مقوایی

قیمت جعبه مقوایی جعبه مقوایی تولید شده در جعبه سازی بازار تهران ، مناسب بسته بندی انواع محصولات بوده و برای جلوگیری از ضربه، تکان و لرزش بسیار مناسب است. این کارتن‌ها جنبه های تبلیغاتی برای تولید کنندگان و فروشندگان داشته و دارای وزن بسیار سبک و قابلیت آسان هستند.

حتما بخوانید:  جعبه شیرینی طلقی

همچنین از مهمترین مزایای جعبه مقوایی آماده این است که از مواد بازیافتی تولید می‌گردد و از این طریق به کاهش تولید زباله و همچنین جلوگیری از قطع درختان و در نتیجه حفظ محیط زیست کمک شایانی می‌کند.

انواع جعبه های مقوایی

  • کارتن مقوایی درب دار مانند جعبه شیرینی، جعبه مقوایی شکلات، جعبه پیتزا، جعبه کفش و …
  • کارتن مقوایی دسته دار مانند جعبه پودر قهوه و …
  • جعبه های نمایش مقوایی (‌استند مقوایی) مخصوص قرار دادن محصولات مانند جعبه مقوایی ایستاده برای قرار دادن چیپس،‌ پفک و … که اغلب در فروشگاه‌های مواد غذایی مشاهده می‌کنید.

مرکز فروش جعبه مقوایی در تهران

مرکز فروش جعبه مقوایی در تهران موسسه چاپ پروانه بعنوان یکی از تولیدکنندگان برتر جعبه مقوایی تهران با سالها تجربه در زمینه فروش انواع کارتن مقوایی، سفارش جعبه فانتزی و چاپ روی کارتن کفش با پیشرفته‌ترین دستگاه‌های چاپ و بهره‌مندی از تجربه و تخصص کادر مجرب و ماهر آماده دریافت سفارشات و ساخت انواع کارتن بسته بندی می‌باشد.

برای چاپ روی جعبه و کارتن مقوایی عوامل متعددی را باید در نظر گرفت، مثلا جعبه پیتزا را در نظر بگیرید، هنگامی که پیتزای داغ تازه از تنور در آمده و داخل جعبه قرار می‌گیرد ممکن است حرارت زیاد و بخار تولید شده از آن موجب بهم خوردن فرم آن گردد. یا اینکه در مسیر حمل تا مقصد در یک روز بارانی با ریختن چند قطره شکل جعبه بهم بخورد و یا چاپ روی جعبه مقوایی از بین برود.

به همین دلیل کارشناسان چاپ پروانه همواره عوامل متعددی مثل مقاومت در برابر نفوذ آب، مقاومت در برابر چربی، شکل ظاهری، سهولت در منتاژ بدون ایجاد پارگی، چروک و ترک خوردن، کیفیت مناسب برای چاپ روی کارتن و … را با توجه به نیاز مشتری در ساخت یک جعبه در نظر می‌گیرند.

حتما بخوانید:  بورس جعبه آماده ارزان

شما می‌توانید برای سفارش ساخت جعبه مقوایی با کارشناسان ما تماس حاصل نموده و یا نسبت به سفارش آنلاین خرید جعبه مقوایی اقدام نمایید.

فهرست مطالب

جعبه نبات

جعبه های نبات باید از نظر زیبایی و مدرن بودن به درستی طراحی شود و در تولید بسته بندی ها استانداردهای بهداشتی رعایت شود. در

لیست قیمت جعبه پیتزا

  لیست قیمت جعبه پیتزا براساس مدل و شکل ، اندازه و تیراژهای متفاوت تعیین می شود. در چاپ پروانه جعبه پیتزا های بهداشتی در

جعبه پیتزا خانواده

  جعبه پیتزا خانواده از مقوای ایفلوت سه لایه بهداشتی و محکم تولید شده است مقوای آن دارای سه لایه کاغذ کرافت 80 گرمی بوده

جعبه آجیل

چاپ جعبه خشکبار و آجیل یکی از خدمات صنعت چاپ به تمامی تولیدکنندگان و عرضه کنندگان این محصولات در بازار می باشد. با توجه به

بورس جعبه آماده ارزان

جعبه آماده ارزان جعبه آماده ارزان : ما تا کلمه ارزان را می شنویم فکر می کنیم که با یک کار بی کیفیت روبرو هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *