بزرگترین تولید کننده جعبه های بهداشتی 

سفارش و چاپ جعبه همبرگر

چاپ جعبه همبرگر

 

چاپ جعبه همبرگر : جعبه همبرگریکی از پرمصرف ترین جعبه ها در رستوران ها و فست فود ها است. از جعبه همبرگر برای حمل آسان و بهداشتی بودن وهمچنین برای گرم ماندن غذا استفاده می شود و علاوه بر این می تواند تبلیغی برای برند شما باشد.

برای چاپ جعبه همبرگر از مقوای ایندربرد و سطح داخلی آن مات بوده تا مانع خمیر شدن و نیز باعث جذب رطوبت غذا شود و در گرماژهای 250 ، 270 ، 300 گرم تولید می شود سطح براق آن نیز برای چاپ بهترین گزینه است.

چاپ جعبه همبرگر براساس نوع ، اندازه همبرگر در سایزها و مدل های مختلف بر اساس سفارش مشتری در رنگ و طرح و همچنین لوگوی اختصاصی مشتری چاپ می شود. البته جعبه های آماده نیز وجود دارد برای کسانی که وقت کافی برای طرح اختصاصی ندارند می توانند از این جعبه ها که به آن طرح عمومی نیز می گویند ، استفاده کنند. گاهی کنار سفارش همبرگر ، سیب زمینی سرخ کرده نیز سفارش می دهند. برای چاپ انواع جعبه سیب زمینی می توانید اقدام نمایید.

جعبه همبرگر : به دنبال جذاب ترین چاپ جعبه همبرگر هستید؟ خیلی راحت به صورت آنلاین می توانید جعبه های مورد نیاز فروشگاه خود را در سایز دلخواه سفارش دهید. با ما می توانید طراحی بی نظیر و منحصر به فرد داشته باشید و روز به روز به تعداد مشتریان خود بیفزایید. طراحی چاپ روی جعبه های فست فودی باید مطابق با هویت کسب و کارتان انجام شود. اگر در راستای خرید جعبه همبرگر با مشکل مواجه شده اید، این مطلب را تا آخر مطالعه کنید.

  • جعبه همبرگر
  • قیمت یک بسته همبرگر
  • قیمت بسته همبرگر
  • جعبه برگر

قیمت جعبه همبرگر

قیمت جعبه همبرگر به عوامل مختلفی بستگی دارد ازجمله :

حتما بخوانید:  جعبه شیرینی ایندربرد

 

  • ابعاد جعبه همبرگر
  • مدل جعبه همبرگر
  • تعداد سفارش
  • جنس مقوا
  • نوع چاپ

ساخت جعبه همبرگر مخصوص فروشگاه

شما می توانید بر اساس سایز همبرگرهای فروشگاه سایز جعبه همبرگر را به طور آنلاین مشخص کنید. تولید کننده جعبه فست فود علاوه بر داشتن طراح خلاق باید از متریال بهداشتی استفاده کند. عدم رعایت نکات بهداشتی ممکن است سلامت جان مصرف کنندگان همبرگر را به خطر بیندازد. پس پیش از هر کاری ابتدا تاییدیه وزارت بهداشت تولید کننده مورد نظر را بررسی کنید.

اهمیت کیفیت چاپ جعبه فست فود

 کیفیت چاپ جعبه همبرگر روی جذب مشتری تاثیر مستقیم دارد. مشتری پس از ثبت سفارش آنلاین همبرگر اول از همه بسته بندی محصول را می بیند. اگر ظاهر بسته بندی همبرگر جالب نباشد مطمئناً روی مشتری تاثیر منفی خواهد داشت. بنابراین حتماً به این نکته توجه کنید و جعبه با کیفیت و بهداشتی خریداری کنید. برای دسترسی به جعبه های ارزان قیمت و با کیفیت باید به طور مستقیم با تولید کننده جعبه همبرگر در ارتباط باشید. همیشه حذف واسطه گر و خرید مستقیم، فروشنده را به سود بیشتر می رساند.

 مرکز تولید جعبه همبرگر برای جذب مشتریان بیشتر باید کیفیت چاپ و جذابیت رنگ های استفاده شده را افزایش دهد. به طوری که خریدار همبرگر پیش از خوردن غذا ابتدا جذب بسته بندی جالب و تمیز آن شود. چنانچه در حوزه فروش پیتزا، همبرگر و هر نوع غذای فست فودی فعالیت دارید، بهتر است مرکز فروش جعبه های فست فودی معتبر را پیدا کنید. مرکزی که هم تولید کننده باشد هم از متریال با کیفیت و بهداشتی در تولید استفاده نماید.

حتما بخوانید:  جعبه پیتزا مینی

 تولید کننده جعبه ساندویچ همبرگر با دریافت سایز مد نظر شما قالب های مختلف تهیه کرده و انواع جعبه در سایزهای گوناگون را تولید و به سراسر کشور عرضه می کند. برای خرید مستقیم از تولید کننده نیازی به مراجعه حضوری نیست. شما کافی است به طور آنلاین از طریق سایت با کارشناسان فروش در ارتباط باشید یا با شماره تلفن موجود در سایت تماس بگیرید. برای اطلاع از لیست قیمت جعبه همبرگر نیز وارد بخش مربوطه در سایت شوید.

فهرست مطالب

جعبه شیرینی یک کیلویی

خرید جعبه شیرینی یک کیلویی مستقیم از کارخانه بهداشتی تجربه کنید. مقوای جعبه شیرینی یک کیلویی از نوع ایندربرد بهداشتی است و همچنین دارای سیب

بورس جعبه آماده ارزان

جعبه آماده ارزان جعبه آماده ارزان : ما تا کلمه ارزان را می شنویم فکر می کنیم که با یک کار بی کیفیت روبرو هستیم

جعبه نبات

جعبه های نبات باید از نظر زیبایی و مدرن بودن به درستی طراحی شود و در تولید بسته بندی ها استانداردهای بهداشتی رعایت شود. در

جعبه سوهان

شکنندگی و حساسیت سوهان مستلزم آن است که بدنه جعبه سوهان به گونه ای طراحی شود که در برابر فشار و ضربه های احتمالی محافظت

چاپ جعبه پولکی

بسته بندی محصول نقش مهمی در حفظ سلامت و کیفیت محصول دارد و همینطور برای توزیع و پخش راحت تر و فروش از بسته بندی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *